افسون سکوت

افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 416
بازدید کل : 11203
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

چرا آقايون ناگهان خانمي که عاشقش هستند را ترک ميکنند؟


رابطه با يک مرد مي تواند مسائل احساسي زيادي برايتان ايجاد کند. سوال اينجاست که آيا اجازه مي دهيد اين احساسات درونتان به وجود آمده و در انتها منفجر شود؟

آيا فکر مي کنيد که مردتان مهارت هاي احساسي لازم براي کنترل اين موقعيت ها را ندارد و يا وقتي شما در بدترين شرايط روحي و احساسي هستيد از شما دورتر مي شود؟

اگر اينطور است احتمالاً با مردي هستيد که هيچ تمرکز احساسي ندارد تا وقتي شما مشکلات احساسي پيدا مي کنيد، او را آرام کنار شما نگه دارد.

اين اشتباه مردان است. يک مرد بالغ بايد منبع حمايت و ثبات مردانه در رابطه باشد. اما گاهي اوقات، حتي يک مرد خوب ممکن است دچار فشار احساسي شود. اين همانجاست که مرد قادر نخواهد بود احساساتي که به سمت او مي آيد را کنترل کرده و آنقدر از درون احساس اضطراب مي کند که ممکن است همه چيز را بگذارد و برود. اما چرا اين مسئله اينقدر مهم است؟

اگر ياد بگيريد که بدون فشار آوردن روي مردتان درمورد موضوعات مختلف با او حرف بزنيد، رابطه تان بسيار بهتر خواهد شد. اما اگر بخواهيد به اجبار همديگر را به سمت يک مکان امن از نظر احساسي بکشانيد تعجب نکنيد که از شما دور شود.

دليل 2: احساس مي کند شما مي خواهيد او را درست کنيد

اگر آنچه که مي خواهيد را از رابطه نگيريد، طبيعي است که خسته شويد و سرانجام نتوانيد به راحتي و البته عاشقانه با مردتان حرف بزنيد و ارتباط برقرار کنيد. اين همانجايي است که خواسته ها و انتظاراتتان وسط کشيده مي شوند. وقتي زني احساس نکند که مردش به حرفهاي او خوب گوش مي دهد، عوض کردن لحن تنها راه براي جلب توجه مرد خواهد بود.

متاسفانه در اين مواقع مردها نيت شما را درک نکرده و احساس مي کنند که از او انتقاد يا عيب جويي شده است. اگر مردي حس کند که شما مي خواهيد درمورد اشتباهات يا کمبودهاي او قضاوت کنيد، هيچوقت با شما حرف نخواهد زد و به حرفهايتان هم گوش نخواهد داد.

شما مي توانيد اين فضا را براي طرفتان ايجاد کنيد که به انتخاب خودش مرد بهتري باشد اما اينکار با تقاضاي شما براي تغيير او ميسر نخواهد شد.

دليل 3: مي ترسد آزادي خود را از دست بدهد

آيا به اين فکر کرده ايد چرا يک مرد خودش را به يک زن متعهد مي کند و مرد شما اين اواخر چه حسي به رابطه داشته است؟ اگر روابط منفيتان بيشتر از روابط مثبتتان بوده، مرد به اين فکر مي کند که شما برايش چه فايده اي داريد. اگر اين وضع براي مدتي طولاني ادامه پيدا کند مطمئناً به دنبال يک راه فرار خواهد بود.

از طرف ديگر، اگر رابطه تان رابطه اي سالم، مفرح و صميمي باشد، مرد براي متعهد کردن خود به شما هيچ ترديدي به دلش راه نخواهد داد. شما براي او آن زن استثنايي خواهيد شد که با اولين نگاه عاشقتان مي شود و همه آرزويش ماندن با شماست.

اگر رابطه تان از نظر احساسي لحني مثبت داشته باشد، مرد بيشتر از اينکه به از دست دادن آزادي خود فکر کند به آنچه که با شما به دست خواهد آورد فکر مي کند.

چه بايد بکنيد

اگر باور داشته باشيد که مردها بي هيچ دليل ممکن است يک زن خوب را ترک کنند باعث خواهد شد که رابطه ها به نظرتان نااميدکننده و بيهوده به نظر برسد.

اجازه ندهيد اين ترس وارد ذهنتان شود. اگر بدانيد چطور بايد با مردتان حرف بزنيد که زن شاد، دوست داشتني و راضي درونيتان را نشان دهد، مطمئن باشيد که خيلي زود به جاي عيب جويي و انتقاد از هم به تمجيد و قدرداني از هم مي پردازيد و از اينکه چطور مردتان عشق و علاقه اش را به شما نشان مي دهد متعجب خواهيد شد.

شما مستحق يک رابطه عاشقانه و بادوام با مردي که زندگي خود را براي شما گذاشته هستيد پس براي به دست آوردن آن هر چه از دستتان برمي آيد را انجام دهيد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com